Free Ads Portal
 
Bookmark and Share

Jana pendapatan dengan modal serendah Rm20 sahaja!!

Posted by : Nur Aina | May 12, 2015
DARTADS membayar anda 6 jenis bonus dengan hanya Rm20 sahaja....Produk periklanan yang akan meningkatkan jenama anda.

1)POTENSI BONUS TANPA MENAJA [TUNGGU DGN PENUH KESABARAN] Join RM20 ~ BERPOTENSI DPT RM4,000.00 (Limpahan dari bonus fasa)
2) BONUS SPONSOR [52% antara tertinggi dr program2 lain] bonus yang anda dapat bila anda menaja ahli baru matawang: RM (RINGGIT MALAYSIA)
3) Fasa bonus (5 X 20 fasa) 20 % PER PERSON - BONUS YG ANDA DAPAT MELALUI FASA BONUS SYARIKAT.
4) BONUS UNILEVEL 1.5 %
5) GROWN BONUS 50% dari bonus fasa yang diterima oleh rakan tajaan terus akan, maka akan terima juga. Contoh jika rakan tajaan terus anda terima Rm4000 maka anda akan terima Rm2000 walaupun anda sedang tidur
6) Bonus pengaktifan 12% untuk trader syarikat ( 100% payout tiada pemotongan E-Wallet)
========================
SATU SISTEM YG BGITU MUDAH TETAPI AMAT TELITI...
Limpahan bonus melalui sistem fasa begitu unit dan menguntungkan ahli2... bayangkan jika company memperkembangan biz dan masuk pasaran asia tenggara ahli2 terawal akan merasai limpahan bonus dari rakan2 ahli dari negara seberang. DENGAN RM 20 ANDA BERPELUANG UTK JADI JUTAWAN PENGIKLANAN ONLINE www.dartads.com (Bakal dilancarkan pada bulan mei)

***POTENSI = maksudnya anggaran.... bermakna jika duduk saja tak nak buat apa2 masih ada potensi utk dpt bonus pasif (bonus goyang kaki). Company target boleh bayar smpai RM4,000.00 bagi 1 tapak... TAPI JANGAN LUPA X DE HAD MASA YG DI TETAPKAN.. Ini kerana yg duduk goyang kaki ni akan dpt bonus pasif kerana bantuan ahli lain TERUTAMA UPLINE sekiranya terjadi tempias... iaitu ahli2 lain promote dan akan dpt penyewa2 tapak yg baru... bila ramai yg promote dan dpt bawa masuk ahli2 baru so nama ahli2 baru yg masuk ke sistem akan jadi melimpah... apabila melimpah sistem akan turunkan pd ahli2 lain termasuk yg tidak buat apa2... sbb itu lah terjadi nya bonus pasif... dan sbb itu juga la takde had masa yg di tetapkan kerana kami sndiri tak leh agak bila masa sistem dpt turunkan ahli2 baru ni pd ahli yg duduk goyang kaki.. kami hanya fokus promote je ari2... susunan ahli2 utk bonus pasif sistem yg buat.. (jika smua ahli promote bonus pasif akan lebih laju tapi paham2 la tak smuanya ada masa untuk promote)

Anda berminat nak sertai?? jangan risau modal serendah rm20 sahaja.. bisnes terbukti HEBAT.
watsap saya laju-laju di 0128252657
sex stories com www">click explicit sex stories